Модуль 5.
Цей модуль
допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання
Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: спільне обговорення
проміжних результатів дослідження в ході виконання проекту, передавання мережею
інформації учням, які теж працюють над проектом, рефлексувати по закінченню
кожного з етапів роботи над проектом.
Я бачу надзвичайну користь від роботи у цьому модулі, оскільки вона дала можливість критично подивитись на створену напередодні учительську презентацію і внести корективи у діяльність учнів, формулювання цілей дослідження.
Я бачу надзвичайну користь від роботи у цьому модулі, оскільки вона дала можливість критично подивитись на створену напередодні учительську презентацію і внести корективи у діяльність учнів, формулювання цілей дослідження.
Сприяти
відповідальному, законному та доцільному використанню учнями Інтернету
допоможуть стратегії підвищення
обізнаності та попередження, викладені у Модулі 5.
Але у мене в є
сумніви щодо оцінювання учнями веб-сайтів для пошуку інформації. Чому?
По-перше, якщо
оцінювати веб-сайти (до розроблених вчителем критеріїв), де учні повинні це
робити: вдома чи в класі? В класі не можливо за браком часу, вдома чи учень сам
це буде робити?
По-друге, чи
звертати увагу учні щодо наповненості сайту? Чи не буде це оцінювати
поверховим?
Комментариев нет:
Отправить комментарий